Prisdryss på Byggern's kjedekongress 2018

Totalt 450 personer inkludert kjedemedlemmer og de mest sentrale leverandørene møttes på Thon Airport Hotel på Gardermoen 25.-28. januar 2018. Her er prisene som ble delt ut til verdige vinnere

Her har vi samlet alle vinnerne fra årets kjedekongress.
Les

Her har vi samlet alle vinnerne fra årets kjedekongress.

Les omtalen av kongressen på Bygg.no her

Les omtalen på Byggmesteren as her

 

Årets Bygger'n:

Bygger'n Veggli

Årets Bygger’n  - Bygger’n Veggli f.v. Joachim Westerlund, Geir Kongsjorden og Christine Holm
Årets Bygger’n  - Bygger’n Veggli. Fra venstre: Joachim Westerlund, Geir Kongsjorden og Christine Holm
De hadde over 20 prosent omsetningsvekst i 2017 – har levert topp pluss-resultater i en årrekke og leverer fag og service i toppklassen. De har høy lojalitet og er en god ambassadør for kjeden.

Årets leverandør:

Rindalslist

Årets leverandør: Rindalslist  f.v. Leiv Bæverfjord, Jan Ivar Buljo og Per Gjestvang
Fra venstre: Leiv Bæverfjord, Jan Ivar Buljo og Per Gjestvang

Byggern's hederspris:

Lars Onstad

Bygger’ns Hederspris ble tildelt Lars Onstad for i over 20 år til å ha vært en sterk bidragsyter til videreutvikling og forbedring av  Bygger’n kjeden – fv. Lars Onstad og Christine Holm
Bygger’ns Hederspris ble tildelt Lars Onstad for i over 20 år til å ha vært en sterk bidragsyter til videreutvikling og forbedring av  Bygger’n kjeden. Fra venstre: Lars Onstad og Christine Holm

Årets Servicehelt:

Roy Nydal - Bygger'n Sømna

Årets Servicehelt – Roy Nydal – Bygger’n Sømna f.v. Toastmaster Morten Ramm og Roy Nydal
Årets Servicehelt – Roy Nydal – Bygger’n Sømna. Her sammen med toastmaster Morten Ramm.
Roy er en positiv, løsningsorientert og serviceinnstilt fagmann som står på fra morgen til kveld hele uka for at kundene skal få gode komplette løsninger de blir fornøyde med.

Best på Service:

Bygger'n Rindal

Best på service - Rindal
Bygger'n Rindal er Best på Service. Her får Ingrid Røen beviset av kjededirektør Christine Holm.
De hadde 100 prosent score på samtlige Mystery Shopping målinger i 2017 og har klart å skape en bedrift med fokus en fag-og servicekultur, hvor man setter sammen komplette løsninger til kunden og er i stand til å levere ferdig utført.

Finn nærmeste butikk

Norgeskart